Saturday, September 19, 2015

Derma: Aiman Zainal


Suzyla Watie Abd Kahar  

Ni kwn sekelas ank aku Zafirah Qaisara Haifa..namanya Aiman..die xcident moto mnggu lps mase blk dr keje..ank aku ckp, family dia org ssh..ayh die plk lumpuh sbb xcident bape thn lps..mak die keje tukang sapu kt asrama sek ank aku...adk beradik ramai, semuanya msh kecil..dia ada abg yg OKU..sedih bila dgr cite ank aku td...Aiman ni bdk rajin..siang die skolah ,pd wktu mlm @ ptg jika xde class tusyen die akn bkerja apa shj yg dia mampu buat utk mbntu keluarga ats kemahuan dirinya sdiri..wlupn tdk dimnta oleh ibubapanya...masa kejadian mlm hr tu..die baru hbs keje part time kt bengkel..tibe2 ade moto yg lnggar n seret die..skrg die tlantar kat ICU hosp Ipoh..

Sedih sgt tgk keadaan kwn ank aku ni..hbs wktu sek dia akn bkerja ats rasa tggungjwb utk membntu keluarganya..nk mnta tolong kt kwn2 semua..tolong share @ viral kan status sy ni..xtau cara nk bntu die mcm mne..kt sek pn td ada buat kutipan derma..kalau ada kwn2 yg nk bg sumbangan utk meringankn beban Aiman ni blh lah bank in ke no a/c ~
08233-4100006432-4 (BSN) -AIMAN BIN ZAINAL..

ni no H/P utk dihubungi 019-5923718..

nangis‬ dgr cite ank aku td..smpat aku kol mak Aiman td nk mnta no a/c..Mudah-mudahan ade rezeki buat Aiman..Moga Aiman cpt sembuh n Semoga Aiman skeluarga tabah mghadapi dugaan serta ujian dr Allah.

No comments:

Post a Comment