Wednesday, June 23, 2010

Perodua ALZA accident!!!!

Perodua ALZA accident! !!!
saya baru saja terlihat di forum perodua alza club..saya  terjumpa gambar alza kemalangan.remuk habis...
 pada mulenya ingatkan ujian kemalangan. rupanya kemalangan
betol.. huhuh siape punye kereta lh 2.
sayangnye.. baru saja. saya nk kongsikn disini. body perodua
alza.. adakah body perodua alza ini tidak kukuh????
sbb..remuknye ketelaluan. dan saya bukan nak memburukan imej
PERODUA just nak kongsi pandangan dan pendapat...
dan sekali gus. saya nak bagi gambaran kepada para pengutuk
proton yg katenye body proton tidak kuat n menggunakan tin
milo.. huhuhuh apew2 pn semua kereta kalau terlibat dalam kemalangan pasti
akan remuk. cuma yg membezakan safety sesebuah kereta
 tersebut  dari segi body n part2 tertentu.

huhuh bayangkan kalau ade penumpang di belakang..huhuhuh.

 sama2 lh kita pikirkn.huhuh

No comments:

Post a Comment